Jacek Krajewski

Marka osobista | HR | Social media

HRowy Zestaw Startowy #7

Początek sezonu wakacyjno-urlopowego na razie nas nie rozpieszcza, jeżeli chodzi o pogodę. No chyba, że wypoczywacie właśnie poza granicami kraju 😊. Mam jednak nadzieję, że u nas też będzie już tylko lepiej i zapraszam Was do lektury kolejnego zestawienia inspiracji HR-owych!

Pseudocoach zrobi Ci siano z mózgu

Nie ma nic złego w tym, że chcemy się rozwijać, pracować nad motywacją i osiągać sukcesy. Jednak w tej pogoni za tymi pragnieniami dość łatwo wpaść w pewną pułapkę. Nie będę się zbytnio rozpisywał, bo już sam tytuł artykułu wiele mówi😉. Zachęcam do przeczytania całości i jestem ciekaw Waszych spostrzeżeń w tym temacie.

Fundusz TCV kupił udziały w Grupie Pracuj

Ciężko było przejść obojętnie obok tej informacji w ubiegłym tygodniu. Naprawdę mocny news, który pokazuje, jak duży potencjał ma rynek rozwiązań rekrutacyjnych w Polsce. Wyrazy uznania dla Przemka Gacka i Grupy Pracuj. Dzieje się i będzie się działo 😊.

Chatbots, AI, Machine Learning and Recruiting

Czy rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji zastąpią rekruterów? Nie, ale mogą ich wyręczyć w pewnych powtarzalnych i żmudnych zadaniach. Codziennie trafiam w sieci na przynajmniej kilka artykułów na ten temat, ale niewiele z nich zasługuje na uwagę. Tekst, który napisał Ryan Leary znajduje się akurat w tym wąskim gronie. Zajrzyjcie koniecznie.

A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem? Kampania HR Motoroli

Krakowski rynek IT nie znosi próżni. Od miesiąca w grodzie Kraka trwa kampania wizerunkowa, która ma zachęcić do pracy w Motorola Solutions. Odwoływanie się do wspomnień z dzieciństwa i pokazanie sensu wykonywanej pracy to w mojej opinii duży plus tej kampanii. Z drugiej jednak strony sposób prezentacji ofert pracy (i proces aplikowania) na stronie karierowej może trochę przeszkadzać w osiągnięciu założonych celów. Mogę się jednak mylić i czekam z ciekawością na Wasze opinie 😊.

Dzięki za uwagę i do przeczytania za 2 tygodnie!

Previous

HRowy Zestaw Startowy #6

3 Comments

  1. Mariola Tieriechow

    Dzięki Jacek za miły komentarz dotyczący kampanii bilbordowej.
    Proces aplikacji jest uwarunkowany globalnymi wytycznymi, zajmuje kilka minut, ale mamy nadzieję, że nie powstrzyma nikogo przed spełnieniem marzeń z dzieciństwa 🙂
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariola

    • Jacek Krajewski

      Mariola, to ja dziękuję za Twój komentarz! Mocno trzymam kciuki za tą kampanię i mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z efektów:). Może uda nam się kiedyś na ten temat jeszcze porozmawiać na żywo:). Pozdrowienia!

  2. Pracuj.pl – piekny przyklad tego jak konsekwentne budowanie od pdstaw marki, produktu i rynku owocuje kilkusetosobowa firmą będacą wzorcem dla podobnych marek w naszej części Europy

Dodaj komentarz

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén